Wednesday 1 June 2011

Lama Tak Dibelai...

jyahahahahahhahahk..
uhuk-uhuk.. hueeeeeeeeeeks..


jangan ngeres dulu ahh sodaraa! bukan masud ane nulis yang kaga2, cuman ane ngerasa pas aja ama judul entri ini.. wekeke.. sembari ngendon en nancepin pantat sedalem mungkin di bangku perpustakaan, ane uda niat banget buat ngebelai-belai ama mijit-mijit punggung alus papan ketik si komeng.. biar gimana juga, disambi cari2 referensi buat cowok ane yang paling ganteng sjagad raya: Raffaello Skripzzio da J'ournallo. dikasi waktu sampe selasa depan, ane kudu pinter2 nyari gaya bercinta ama si Raffa, biar hasilnya oke punya ama muga2 kaga ada revisi lagi.. AMIN. uda ahh, ane mo ngupil duyu.. keburu siang, si upil tar makin crispy.. hahah.. *jijik bgd dahh omongan ane*

PEACEOUT!

No comments:

Post a Comment